de Kok advies en training

de Kok advies en training
Afdrukken


Lastige klanten aan de balie... die komt u vast wel eens tegen. Kunt u daar goed mee omgaan?
En heeft u soms te maken met klanten met een heel verhaal terwijl u het heel druk heeft? Weet u dan snel de essentie uit het verhaal te halen?
Of vindt u het moeilijk om het evenwicht te vinden tussen uw eigen persoonlijkheid en de eis representatief te zijn?

Herkent u één of meer van deze situaties en stelt u zich die vragen ook weleens, dan is de training “De klantvriendelijke receptionist(e) en baliemedewerker” iets voor u.

Doel
Na het volgen van de training
kunt u een klantvriendelijk gesprek voeren met verschillende soorten klanten
kunt u beter omgaan met stressvolle situaties
heeft u meer inzicht in factoren die iemand representatief maken.
 

We maken gebruik van veel voorbeelden uit de praktijk. We oefenen o.a. door middel van rollenspelen.
Een kleuranaliste en een trainster met veel balie-ervaring verzorgen het praktische gedeelte van de training.

Duur
Twee dagen.

Kosten
€ 550,-. per persoon, inclusief twee lunches.

Aantal deelnemers
Maximaal 10 deelnemers.

Plaats
In overleg.

Maatwerkmogelijkheden
Vanzelfsprekend kan de training voor medewerkers uit dezelfde organisatie op maat worden gemaakt.

Doelgroep
Baliemedewerkers en receptionisten.

Onderwerpen
Gesprekstechniek:
opbouw gesprek
actief luisteren
vragen stellen, soorten vragen
soorten gesprekken ( informatie verstrekken, klachtengesprek, slecht nieuwsgesprek)
Omgaan met stress, lastige situaties
Assertiviteit
Prioriteiten stellen
Kleuranalyse (wat wil het bedrijf uitstralen en wat kunt u daaraan bijdragen).

 

Als u geïnteresseerd bent in een training op maat, neemt u dan contact op met De Kok Advies & Training.

Ook is het mogelijk om de training als individuele coaching te volgen. De duur van de coaching is door de individuele aandacht korter dan bij een groepstraining. Kosten van de coaching kunt u opvragen. Wij brengen graag offerte uit.

U kunt geheel vrijblijvend met ons overleggen over mogelijkheden om de inhoud van de training op uw organisatie toe te snijden.

Klik hier om terug te gaan naar het trainingen overzicht.

Verder