de Kok advies en training

de Kok advies en training
Afdrukken


Het eerste contact met de klant vindt steeds vaker via de telefoon plaats. Het is daarom van belang dat dit contact professioneel en met aandacht voor de klant verloopt. Degene die het contact met de klant tot stand brengt zal daarbij het imago van de organisatie goed voor ogen moeten houden.

Doel
Na het volgen van de training:
kunt u een klantvriendelijk telefoongesprek voeren met verschillende soorten klanten
kunt u een in- en uitgaand telefoongesprek vastleggen in een telefoonnotitie.

Doelgroep
Medewerkers die telefonisch contact hebben met klanten.

Onderwerpen
het bedrijf, de klant en service
communicatie (non-verbaal/verbaal, terugkoppeling, ruis)
zes fasen van een telefoongesprek
luisteren (actief luisteren, soorten vragen,
 

We maken gebruik van veel voorbeelden uit de praktijk. We oefenen o.a. door middel van rollenspelen.
Een trainster met veel telefoonervaring verzorgt het praktische gedeelte van de training.

Duur
Twee dagen.

Kosten
€ 550,-. per persoon, inclusief twee lunches.

Aantal deelnemers
Maximaal 10 deelnemers.

Plaats
In overleg.

Maatwerkmogelijkheden
Vanzelfsprekend kan de training voor meerdere medewerkers uit dezelfde organisatie op maat worden gemaakt. Als u geïnteresseerd bent in een training op maat, neemt u dan contact op met De Kok Advies & Training.

  hoofd- en bijzaken)
tips en aandachtspunten
telefoonnotities maken
omgaan met stress, lastige situaties




 


Ook is het mogelijk om de training als individuele coaching te volgen. De duur van de coaching is door de individuele aandacht korter dan bij een groepstraining. Kosten van de coaching kunt u opvragen. Wij brengen graag offerte uit.

U kunt geheel vrijblijvend met ons overleggen over mogelijkheden om de inhoud van de training op uw organisatie toe te snijden.

Klik hier om terug te gaan naar het trainingen overzicht.

Verder